top of page
Search

Seminar: Integrating ICT and new technologie into teaching and educating # Day 4

Updated: Apr 2, 2021


I tako, kako dan za danom prolazi - pred nas se postavljaju sve zahtevniji zadaci. Edpuzzle - progam koji omogućava pravljenje video lekcija sa ugrađenim pitanjima pogodnim da se proveri da li su učenici shvatili to o čemu uče. Naravno, opet u realnom vremenu. Savršen alat za učenje na daljinu. Kao i kod prethodno obrađenih alata, mora da se otvori nalog, kreira učionica ( class) u koju pozivate učenike , možete da pratite njihov napredak i da vrednujete njihove odgovore i učestvovanje u samom radu. Loša strana je što je sve na engleskom naravno, pa ljudi koji nisu vični ovom stranom jeziku - verovatno malo teže mogu da isprate sve komande... ali kad malo bolje razmislim... pa toliko engleskog u stvari svi mi već znamo!

Danas je naš domaćin bila Julija. Sad već poznajemo postupak rada: prvo provera savladanog od juče, i to putem novog alata koji se obradjuje danas. Eto... Bili smo u ulozi i učenika ( videli kako oni odgovaraju na pitanja) i videli šta sve nastavnik može i treba da uradi. Mi smo instrukcije dobili uživo. Ipak mislim da je jednostavnije da vam podelim linkove sa YouTuba ( to je skraćena verzija). Nekome će dobro doći, a za detalje - pa tu ja mogu da uskočim.



A evo uputstva i za učenike ( znam - na engleskom opet, ali šta da se radi!):


Ova današnja lekcija je zaista zahtevala veliku pažnju iako program sam po sebi nije težak. Zato i nema puno fotografija kojima bi dočarala šta smo sve radili. A kako je izgledalo... procenite sami!


I to je to! Važno je da sam ušla u srž kreiranja priloga. Ja sam zadovoljna!



9 views0 comments
bottom of page